המטבח הנסתר – פתרון לפסח

אחת המגמות הגדולות בתחום הנדל"ן בשנים האחרונות היא מגורים בדירות קטנות, הביקוש לדירות חדר וחצי עד שניים הולך וגובר, במיוחד בדירות השכורות בתל אביב ובמרכז הארץ. המשמעות המיידית: מינימום חלל, יש מקסימום ניצול.

אלה שרוצים דירה קטנה לעצמם אך עדיין רואים בחלל רחב כאחד היתרונות החשובים בדירה זקוקים לפתרונות יצירתיים. המצב הנ"ל יוצר צורך אמיתי בחשיבה מחוץ לקופסה, ויצירה של תחושה של לופט ענק בדירת 35 מטר רבוע.

אחד החדרים הראשונים שתופס מקום ונמצא על כוונת המעצבים עבורם מחפשים פתרונות קסם הוא המטבח. צעירים רבים אינם מבשלים, ואחרים פשוט מעדיפים שלא יהיה מחובר לחדר בו הם מארחים חברים או אפילו בו הם ישנים (35 מטר רבוע כבר אמרנו?)

אילו רק היה ניתן להעלים את המטבח בכל פעם שרוצים… רגע, בעצם, למה אי אפשר?

בחברת "אביבי מטבחים" גילו את הצורך הגדול והביקוש הענק ויצרו את "המטבח הנסתר".

כמו הרבה פתרונות קסם, גם המטבח הנסתר הוא גלגול אקראי לחלוטין של רעיון שהתחיל דווקא במגזר החרדי.

המטבח הנסתר הוא מטבח שלם בגודל של החל מ-1.2 מ' הנמצא כולו בתוך הקיר ונסתר על-ידי דלתות הזזה. עם פתיחתן, נחשף מטבח שלם, מאובזר ופונקציונאלי, הכולל שני כיורים, משטח עבודה רחב, חיבורי חשמל, גומחה לתנור ולמכשירי חשמל, מגירות חכמות , ארונות, תאורה ועוד.

יצחק אביבי, מנכ"ל אביבי מטבחים: "מה שהציבור החילוני מגלה רק עכשיו, הציבור החרדי מכיר כבר כמה שנים, כאשר השימוש העיקרי במטבח הנסתר היה עבור שמירת הכשרות בפסח. עם הזמן גילנו כי יותר ויותר חילונים קונים את המטבח הזה לא עבור שימוש בפסח, אלא עבור שימוש בכל השנה בעיקר בגלל הקונספט העיצובי הייחודי תתאר לך חדר גדול עם דלתות מעוצבות במראה מינימליסטי ונקי, ופתאום בהזזה פשוטה נחשף בפניך מטבח שלם נכון לעכשיו יש ביקוש הולך וגדל למטבח הנסתר ולהערכתנו יש להיט חדש בשוק".

עוד כתבות

כך מתקינים מטבח

הפנינג 6/2023

הבתים היפים בישראל – מיטל סלומון