דיון פתוח בנושא נגרות מטבחים

מה ההבדל בין הנגרות לנגרות המתקדמת.

  • הנגרות של התעשייתית והמודרנית מתאפיינת בדיוק רב (המיכון והמחשוב מאפשרים זאת).
  • התפוקה הגבוהה.
  • יכולת העיצוב לא מוגבלת.
  • ברגע שהלקוח יושב בתצוגה עם המעצב/ת ובוחר את המטבח שלו הוא מקבל הדמיה ותוכנית מפורטת שהוא הסכים עליו הוא עובר באופן ישיר לתוכנה שיודעת לתרגם את התוכנית ולהעבירה במדויק לכל מחלקות המפעל. החל מבחירה אוטומטית של חומרים חיתוך קנטים מכונות CNC מכונות כבישת ארגזים ואריזה.

המוצר יוצא בדיוק לפי דרישת הלקוח… בעבר הנגר היה עושה מוצרים מורכבים ואולם תפוקתו הייתה נמוכה ולעיתים היה מאלתר ולכן גם מחיר המוצרים היה גבוה כיום במחיר יחסי נמוך הלקוח יכול לקבל מוצר איכותי מעוצב ברמה גבוהה עם פרזול איכותי במחיר שבעבר היה נדרש לשלם אפילו כפול מהמחירים היום.

האיכות והחומרים.

במטבח יש להתייחס ל3 נושאים מרכזיים

המבנה, מה שקרוי הארגזת בנושא זה יש להתייחס לחומרי היצור רוב המטבחים בישראל מיוצרים שנים רבות מלביד רב שיכבתי  הסנדוויץ' המפורסם כיום רב החברות מייצרות את הארגזת בתוספת פורמייקה איכותית פנימית וחיצונית שמאפשרת ישרות של הפלטה ועמידות גבוהה יותר לאורך זמן, הפורמייקה האיכותית בניגוד למלמין היא מאפשרת נקיון ומונעת שריטות ומעוצבת .

בעולם כיום מייצרים מטבחים משבבית ירוקה דחוסה שמאפשרת דיוק רב יותר בעיבוד עמידה לאקלים וללחות ואני מאמין כי היא תיכנס לארץ אנחנו מציעים כבר היום מטבחים העשויים מחומר זה.

הפירזול – שהוא היום הליבה של המטבח אם בעבר המשתמשים במטבח היו מאחסנים בתוך הארונות וארגון המטבח היה בעייתי היום באמצעות הפרזול המתקדם הכולל מגירות שמאפשרות אחסון רב וניצול שטח מקסימלי, קלאפות (דלתות הרמה ) ,תריסים ,רפפות חשמליות ומכניות דלתות מישור אחד ומתקני הרמה מאפשרות ניצול מקסימלי של שטח ונוחות תפעולית.

בשני הנושאים שציינתי לדעתי אין להתפשר באיכות המוצר המטבח הוא מוצר שמיועד ל15 שנה ופשרה בנושאים אלו יגרום לשחיקה מהירה של תפקוד המטבח.

והחלק האחרון הוא החזיתות בנושא זה המבחר הוא מרובה וכנ"ל מגוון המחירים.

כמו חזיתות אקריליות מבריקות ואטומות שמדמות זכוכית בצבעים מרהיבים.

חזיתות זכוכית שהשוק הולך לשם כולל צבע אחיד או מעוצב בהדבקה ,הדפסה, שילוב בדים חריטה וכד. זכוכית היא נקיה קלה לתחזוקה ושומרת על רעננות שנים רבות

גם הפורמייקה המסורתית עברה תהפוכות והמגוון הוא אדיר מהפורמייקה הישנה עד למדמה בטון ומתכת וחלודה היום יש דרישה ללמגוון החדשני של הפורמייקות הללו.

וכמובן החזיתות מעץ גושני מלא וציפוי פורניר.

החדשנות בפירזול.

הפרזול המתקדם מאפשר ללקוח לנצל את שטחי המטבח באופן מקסימאלי ובנוחות מרבית בעיצוב אלגנטי ומרהיב.

הפרזול מתחלק לשטחי אחסון נעים במגירות חיצוניות ופנימיות היוצאות בשלמותן כך  שניתן לראות את כל התוכן במבט על מבלי צורך לחפש דבר והיום ניתן ליצר מגירות בודל של עד 120 ס"מ בעומק 55 ס"מ למשקל של עד 70 ק"ג .עם חלוקות פנימיות המאפשר למטבח תמיד להיות "ייצוגי" ומסודר.

המגרות בעלות טריקה שקטה יכולות להיות עם מנגנון פתיחה חשמלי המאפשר לעבוד ולפתוח את המגירות כשהידיים תפוסות.

הקלפות מיועדות לארונות עליונים הפכו לאחרונה מקום אחסון חשוב ובאמצעות מנגנונים חכמים הניצול הוא מרבי והחזיתות הללו הופכים לתכשיט של המטבח. גם הן יכולות להיות מופעלות באון חשמלי.

דלתות נסתרות ומישור אחד. כל אלה הם מאפשרים אחסון של מתקנים סלסלות או מגירו פנימיות.

מתקני הרמה לטלויזיות במרכז האי וטלויזיות מאחורי זכוכית אטומה

כל אלה ועוד מאפשרים לשלב את המטבח לבית החכם ולהפוך אותו לחלק אינטגרלי מאזור המגורים ואזור המעוצב של הבית

עוד כתבות

כך מתקינים מטבח

הפנינג 6/2023

הבתים היפים בישראל – מיטל סלומון