גאווה ישראלית – לכבוד יום העצמאות

שם המנהלים יצחק אביבי ויוסי לולו

יצחק אביבי – מנכ"ל ובעלים קבוצת אביבי הכוללת את מפעלי החברה ואולמות תצוגה ברחבי הארץ, ויוסי לולו – שותף ומנהל אולמות התצוגה ברמת גן והרצליה פיתוח.

ש: איך נראה יום העבודה ממוצע שלכם?
לכל אחד מאתנו דגשים אחרים, כמנכ"ל קבוצת אביבי אומר יצחק אביבי, יש לי אחריות לשיווק, מכירות ויצור של כל חברת אביבי מטבחים. בנוסף אני שותף בניהולן השוטף של שתי התצוגות המושקעות מאוד שלנו בהרצליה פיתוח וברמת גן ביחד עם יוסי, אשר אחראי עליהן ומנהל אותן. הצלחת החברה מותנית ברמת שרות מקצועיות ויצירתיות וזאת אנו מוצאים במשאב האנושי שאנו מגייסים ומעסיקים בסניפים הללו ובשאר סניפי החברה.

ש: מה הקשר האישי שלכם לתחום העיצוב?
הקשר של שנינו לעיצוב, אומר יוסי, הוא מעצם היותנו נגרים מקצועיים בעברינו. הידע והנסיון המשותף של שנינו ביחד הוא למעלה מ 60 שנה. אנו עוסק שנים רבות בעיצוב תכנון ויצור מטבחים. היום עם התפתחות הענף, נסיון כבר לא מספיק ואנחנו מקפידים להתעדכן בתערוכות עכשוויות ובבניית צוות ניהול ועיצוב יצירתי וע"י כך אנו שומרים על רלוונטיות במקצוע השאפתני הזה.

ש: מטבחים הם בשבילי?
יצירת ומכירת מטבחים היא עבורנו תחביב, עיסוק, פרנסה וטעם החיים. ביצירה הזו יש הכול – סגנון חיים, עיצוב ואסתטיקה וטכנולוגיה מגוונת הכוללת: מערכות מכניות, חשמליות, תהליכים כימיים וחומרים מגוונים. אך החשוב ביותר השבחים שאנו מקבלים מקהל לקוחותינו נותנת לנו כח להמשיך ולהתפתח.

ש: לקוח שלעולם לא אשכח ולמה?
הלקוחות הלא מרוצים הם האתגר האמיתי שלנו. כאשר לקוח שמרגיש כי לא קיבל את מה שציפה מהמוצר, אנו עושים מעל ומעבר כבעלים לטפל בו כולל בדיקה אישית שלנו על מנת לבדוק את תלונתו ולתת את ההוראות המתאימות. לקוח כזה המעריך את ההשקעה והשירות האישי שניתן לו משמש כשגריר לחברה. אין הנאה גדולה מהפיכת לקוח מאוכזב ללקוח מרוצה.

ש: את ההשראה שלי אני מוצא?
מכל מלמדינו השכלנו. למרות ניסיוננו, אנחנו יודעים להקשיב וללמוד. החל עובד מכונת חיתוך צעיר במפעל ועד מנהלים ומעצבים. למשל אפשרנו למשרד הפרסום שלנו העוזר לנו בייעוץ השיווקי להיות שותף בבניית תפיסה חדשנית ומהפכנית של קולקציית מטבחים חכמים. על ידי חשיבה על המוצר מכיוון לא שגרתי ו"יציאה מהקופסא" עיצבנו ביחד קולקצייה מנצלת בצורה חכמה את השטח החלל הנתון ונותנת מענה של פתרונות עבודה ואחסון – ה- Smart Kitchen 2015

ש: הטיפ הגדול שאני יכול להעניק למעצבים בתחום עיסוקנו.
העושר האין סופי של פתרונות ורעיונות יכול לבלבל כל מעצב, על כן עצתנו, תתעמקו בלקוח ובצרכיו, תובנה זו תעזור לכם להתמקד בפתרון הנכון… "כי לכל סיר המכסה המתאים לו".

לקריאת הכתבה המלאה

 

עוד כתבות

כך מתקינים מטבח

הפנינג 6/2023

הבתים היפים בישראל – מיטל סלומון