שגית בר-חן עיצוב פנים

על הסטודיו

אני בעלת סטודיו לעיצוב פנים, אני מתמחה בתכנון ועיצוב בתי יוקרה, דירות גן פנטהאוזים, משרדים ומסחר. בעבודתי היומיומית אני נותנת מענה מקצועי, החל משלב תכנון הפרויקט ועד ההום סטיילינג כולל, תוך שימת דגש על מציאת פתרונות פונקציונליים ואסטתיים בהתאם לצרכי דיירי הבית.

תהליך עיצוב תמיד מתחיל בהקשבה, הכרות עם המשפחה, האופי המיוחד, האהבות והתחביבים. אני ממפה יחד איתם את הצרכים שלכם, הסגנון הייחודי והשאיפות שלהם. לאחר גיבוש קונספט ראשוני והחלטה על קו עיצובי מנחה, אני עוברת לשלב התכנון הכולל בתוכו סט תוכניות מלא לביצוע ומשם אני מתקדמת לבחירת חומרי הגמר והלבשת הבית.

במהלך הפרויקט, אני מלווה יד ביד עד לקבלת התוצאה המושלמת עבור לקוחתיי תוך בחירה בספקים מומחים ומומלצים עם ניסיון רב שנים בפרויקטים שלי.

אביבי בשבילי – אביבי בשבילי זו משפחה, זו איכות ללא פשרות, מחדשים כול הזמן, מתקדמים כמו שאני אוהבת בעסק שלי ובפרוייקטים בפרט. אני יודעת שלא משנה מה יקרה יש לי אבא ואמא זה גב לי וללקוחות שלי. תמיד ידאגו עד הפרטים הקטנים משלב התכנון עד הביצוע בשטח . כול חלום ותכנון שלי הם יעזרו לי להגשים ולהוציא לפועל ויהיו שם עבורי ועבור הלקוחות שלי גם אחרי שנים. כשהלקוחות שלי מרוצים אני מרוצה ולכן אבחר באביבי כול פעם מחדש.

יצירת קשר

  • טלפון: 050-2882322
  • מייל: sagitbar31@gmail.com
  • אתר: www.sagitbar.com
  • אינסטגרם: /sagitbar5_interior_design
  • פייסבוק: /sagitbar31

עוד אדריכלים שעובדים איתנו

ספיר לוי מאורי

רועי שמואל

רוני שני פלדשטיין

מיכאל אוחיון