ירדן גוטמן - תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

על הסטודיו

שמי ירדן גוטמן. אני מעצבת פנים וה.אדריכלות מוסמכת בעלת תואר ראשון ושני בעיצוב פנים וניסיון של עשרות פרויקטים כולל בתי מגורים, וילות יוקרה, משרדים, מתחמים מסחריים ועוד. ותק של 10 שנים בתחום.
בנוסף לתואר השני בעיצוב, אני בעלת תעודת ה.אדריכלות עם התמחות בהוצאת היתרים ותוספות בנייה. מצטיינת סטודיו מעשי בעיצוב של המכללה למנהל, ראשון לציון ומצטיינת במחקר העוסק בתיאוריה אורבנית – תכנון עיר של המכון הטכנולוגי חולון, hit.

בעיצוב הפנים, אני מתמקדת ביצירת אווירה נעימה ואסתטית באמצעות שימוש בצבעים, באור, ברעיונות יצירתיים ובחומרים המיועדים להעניק למרחבים את החמימות והפונקציונליות הנדרשות. באדריכלות, אני משתמשת ביכולת ליצור תחושה מרהיבה וייחודית במבנים, שמשקפת את רצונות הלקוח והמטרות האדריכליות.
איזון המושלם בין הפונקציונליות המושגת ליצירת מראה ותחושה אסתטית שמתאימה לקונספט העיצובי המתוכנן.

כמעצבת פנים ואדריכלית, אני גאה להציע שירות מקצועי ואיכותי שמטרתו ליצור מרחבים שמתאימים לאורח החיים ולטעמים האישיים של הלקוחות, ומספקים חוויה מרהיבה ומרגשת בתוך המרחבים שאנחנו מעצבים.

אביבי מטבחים בשבילי הוא לא מקום שמייצר מטבח, אלא חוויה מותאמת אישית לי וללקוחות שלי. הם מבינים לעומק את הרצונות והחלומות שלנו עם יחס אישי והתמקדות בפרטים, אביבי מטבחים מבטיחה שכל פרט בעיצוב ישקף את הטעמים והסגנון האישי שלנו. זהו מקום שבו החלום לעיצוב המושלם מתממש, והם כמו יועצים אישיים מכוונים אותנו להגשים את החלומות שלנו.

יצירת קשר

  • טלפון: 053-6213136
  • מייל: yardengut64@gmail.com
  • אתר: www.yardengutman.com
  • אינסטגרם: yardengut/
  • פייסבוק: yardengut/

עוד אדריכלים שעובדים איתנו

ספיר לוי מאורי

רועי שמואל

רוני שני פלדשטיין

מיכאל אוחיון